Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Плахтянська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04362415) був реорганізований і увійшов до складу Макарівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Пенсійний фонд корисна інформація

 

Trezub1

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

 У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Управління обслуговування громадян

Макарівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

вул. Пушкіна,3б смт.Макарів, 08001, тел.(04578)52692,  E-mail: 10145@ko.pfu.gov.ua Код ЄДРПОУ 22933548

 

ДИСТАНЦІЙНО-ШВИДКО,ЗРУЧНО,ЕФЕКТИВНО

ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА

Одним із зручних і доступних для кожного онлайн –сервісів, які пропонує Пенсійний фонд, є можливість переглянути відомості про свою трудову діяльність в ЕЛЕКТРОННІЙ ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ. Відомості про трудову діяльність на вебпортал можуть вносити самостійно як роботодавці так і працівники.

Це зручний сервіс, який дає змогу дізнатися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних , адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Для відправки сканованої трудової книжки до ПФУ, необхідно зайти на сайт вебпорталу за адресою: (www.portal.pfu.gov.ua) та обрати пункт меню « Вхід». Далі , обрати спосіб входу до системи « За ЕЦП», серед списку акредитованих центрів сертифікації ключів ( АЦСК) обрати той, в якому отримано ключ, підвантажити файл з ключем, ввести пароль.

 Обрати розділ «Комунікації з ПФУ»: Та сервіс надання скан-копій трудової книжки:

Особисті дані заповнюються автоматично.

Нажимаючи кнопку «Додати файл», підвантажте скановані файли трудової книжки. Скан-копії мають містити всі сторінки та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. Кожну сторінку необхідно підготувати окремо як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками, як PDF-файл. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 мб.

Після завантаження, потрібно надати згоду на обробку персональних даних шляхом проставлення відмітки у віконці «я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»:

Відправити дані до ПФУ, натискаючи кнопку «Відправити до ПФУ».

Після оцифрування відповідальною особою органу Пенсійного фонду України наданих вами сканованих копій документів, дані Вашої трудової книжки будуть відображатись в розділі «Записи трудової книжки», а надані скан-копії в розділі «Скан-копії трудової книжки».

Наголошуємо, що в закладці «Записи трудової книжки» інформація відображає Ваші трудові відносини, як найманого працівника за основним місцем роботи, за даними персоніфікованого обліку ПФУ.

 

******

Впровадження нової системи « Автоматичного призначення пенсій»

На виконання Указу Президента України від 08.11.2019 № 837 « Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Пенсійним фондом України у червні 2020 року розпочато впровадження нової системи « Автоматичного призначення пенсій», тобто подати документи для призначення пенсії можна через особистий кабінет на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду України на підставі поданих у зверненні документів.

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі оновлено блок Комунікації з ПФУ та додано можливість подання « Анкети-заяви на автоматичнее призначення пенсії».

По-перше, для ознайомлення надається повідомлення про запровадження нової сервісної послуги та кроки, які необхідно виконати перед формуванням анкети-заяви на автопризначення пенсії.

Після ознайомлення надається форма Анкети, де деякі поля заповнюються автоматично за даними особи наявними на порталі, деяку інформацію необхідно додати в ручному режимі.

Під час формування Анкети-заяви деякий час займає додавання файлів сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та які ідентифікують особу. Файли документів необхідно підкріпити увідповідному розділі, кожний розділ містить перелік необхідних документів.

Підтвердження того, що людина виявила бажання подати документи для призначення пенсії в автоматичному режимі є проставлення відповідної відмітки про надання згоди.

Ще раз візуально перевіривши повноту та правільність заповнення всіх полів, перелік доданих документів необхідно натиснути кнопку « Відправити до ПФУ».

Система передбачає зворотній зв'язок за результатами опрацювання звернення. Так, у вкладці « Мої повідомлення» буде надходити інформація щодо опрацювання звернення спеціалістами Фонду.

Документи, які надаються для призначення пенсії при опрацюванні звернення «Автопризначення пенсії» буде оцифровано та атрибутовано спеціалістами Фонду. На їх підставі буде сформовано електронну пенсійну справу,складові якої, стануть доступні для перегляду у відповідному розділі на вебпорталі « Моя пенсія» особам, які набули статусу пенсіонерів.

Процес оцифрування та атрибутування документів, таких як трудова книжка чи інших документів про стаж, можна спростити, якщо подати їх заздалегідь, а саме надіславши для опрацювання скановані  копії документів за допомогою сервісу « Надання скан-копії трудової книжки». Зробити це можна незалежно від часу виходу на пенсію, послуга доступна для всіх користувачів, які авторизувалися із кваліфікованим електронним підписом.

Вебпортал Пенсійного фонду України постійно оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною для кола осіб,сучасних та активних, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на призначення пенсії.

Зокрема, на вебпорталі функціонує сервіс « Пенсійний калькулятор», який забезпечує користувачу можливість самому розрахувати розмір майбутньої пенсії за віком. При цьому враховуються дані щодо страхового стажу та загробної плати, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб. При цьому сервіс дозволяє введення у ручному режимі періодів трудового стажу та інших періодів, що враховуються до стажу роботи для призначення пенсії.

Сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України дають змогу користувачам контролювати надходження відомостей стосовно себе як застрахованих осіб, спілкуватися дистанційно із спеціалістами Пенсійного фонду , отримувати документи в електронному вигляді, подавати анкету для внесення змін до персональних даних в Реєстрі застрахованих осіб,подати заяву на призначення або перерахунок пенсії,додаткові документи для допризначення пенсії, надати сканкопію трудової книжки та анкету-заяву на автопризначення пенсії,для цього необхідно мати кваліфікований електронний підпис та доступ інтернету на комп’ютері.

 

                   Вхід до вебпорталу Пенсійного фонду України за допомогою банківської картки або смартфону- це просто

Доступ до електронних послуг Пенсійного фонду України став ще простішим. Відтепер отримати повний перелік послуг, що надає вебпортал можливо без реєстрації, просто здійснивши вхід до особистого кабінету через:

ЕЦП ( електронний цифровий підпис)

GOV ID (інтегрована система електронної ідентифікацію)

Авторизацію за GOV ID можливо здійснити, як на сайті порталу електронних послуг ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua), так і в мобільному додатку.

Система GOV ID об'єднує в собі ідентифікацію за допомогою мобільного оператора (MobileID), або за допомогою банку ( BankID).

MobileID- послуги електронної ідентифікації та кваліфікованого електронного підпису, за допомогою якої можна авторизуватися на електронних ресурсах та створювати електронні документи. При цьому електронний підпис записується безпосередньо на SIM-картку.Для підключення послуги потрібно звернутись до сервісного центру мобільного оператора.

BankID- спосіб електронної автентифікації громадн за допомогою їхніх даних у банку, де вони обслуговуються.Цей сервіс дозволяє онлайн, без необхідності особистого візиту,підтвердити особистість людини.

Для здійснення входу до особистого кабінету вебпорталу за GOV ID необхідно у переліку способів авторизації обрати пункт меню «Увійти за GOV ID». Після цььго відбудеться перенаправлення до інтегрованої системи електронної ідентифікації.Далі необхідно обрати спосіб авторизації (MobileID чи BankID).

Якщо вхід здійснюється з використанням MobileID- необхідно обрати оператора зв'язку, за допомогою якого буде проведено авторизацію. Для входу через BankID – необхідно обрати пункт «НБУ», а далі-банк, в якому обслуговується особа. Після цього відбувається переадресація на сайт обраного банку для проходження авторизації.

В залежності від обраного оператора мобільного зв'язку або банку, буде проведена процедура ідентифікації, яка може відрізнятись через відмінності программного забезпечення, що використовується надавачем послуги.

Нагадаємо які переваги отримують його користувачі на свою електронну адресу:

  • кожен пенсіонер - дані про власну пенсію,
  • застраховані особи – про внески, сплачені за них роботодавцями.

Інформація, яка стосується застрахованих осіб, зокрема й персональні дані, що містяться в Державному реєстрі, є конфіденційою і не підлягає розголошенню. Однак, підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Маючи доступ до даної інформації кожна застрахована особа має можливість здійснювати контроль над розміром своєї заробітної плати, відслідковувати повноту та своєчасність сплати внесків до соціальних Фондів, адже від цього залежить розмір пенсії в майбутньому. До речі, отримавши такі дані на веб-порталі, застрахована особа має можливість самостійно розрахувати розмір своєї пенсії за допомогою пенсійного калькулятора, що міститься на сайті Пенсійного фонду.

Окрім того, кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит у Фонд для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом керівника чи відповідальної особи в управлінні Фонду й навіть написати звернення, на яке обов'язково в установлений законом термін йому прийде відповідь. Тобто, створивши веб-портал, зроблено ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.

Використовуючи досягнення новітніх технологій, Пенсійний фонд України запроваджує широкий спектр електронних послуг, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.

Основою інноваційних змін став модернізований Реєстр застрахованих осіб (далі – РЗО), який адмініструє Пенсійний фонд України. У цьому реєстрі на кожну застраховану особу (працівника, пенсіонера, отримувача соціальних допомог тощо) заведена персональна облікова картка, в якій накопичується інформація про заробітну плату, різні соціальні виплати, з яких сплачено страхові внески, страховий стаж, розмір пенсії тощо.

В Особистому кабінеті на Веб-порталі відображається інформація з облікової картки з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На перегляд надаються такі дані:

- анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);

- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

- паспортні дані (серія; номер; дата видачі; ким видано);

- дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);

- дані з електронної пенсійної справи (вид пенсії, розмір пенсії, складові пенсійної виплати, виплатні реквізити);

- дані про заробітну плату особи – інформація надається за роками в розрізі страхувальників. За кожний рік визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;

дані про страховий стаж особи – інформація про кількість днів роботи, за які страхувальником сплачені страхові внески за особу; дані надаються за всі роки та місяці роботи.

Таким чином користувач може легко контролювати ситуацію зі сплати роботодавцем єдиного соціального внеску й у разі виявлення порушень звернутися до нього для вирішення питання.

Як показує досвід, портал – дуже зручний та ефективний інструмент отримання корисної інформації. Це особливо актуально з огляду на випадки порушень роботодавцями трудового законодавства з оплати праці та оформлення трудових відносин, коли страхувальники не укладають з працівниками договорів та виплачують їм заробітки «у конвертах». Можливість контролювати роботодавців дає змогу громадянам дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

Веб-портал має зручне меню та посилання, які надають підказки, роз’яснення, що роблять його простим у користуванні. Пенсіонери можуть щомісячно звіряти дані щодо суми пенсії, яку отримують, здійснювати контроль за зміною призначеної пенсії (із урахуванням надбавок, підвищень, доплат) тощо. За потреби можуть звернутися із запитаннями або скаргами до фахівців Пенсійного фонду свого району або області й отримати відповідь на свою поштову або електронну адресу, замовити необхідні довідки й документи тощо.

В разі виявлення застрахованою особою в Особистому кабінеті некоректних відомостей в своїх анкетних даних (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) їй потрібно подати до територіального органу Пенсійного фонду України Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).

Розширюючи мережу дистанційних послуг для покращення обслуговування громадян Пенсійний фонд запровадив низку нових сервісів, які мають на меті спростити отримання інформації від органів Фонду. Це функція СМС-інформування та можливість отримати довідку, достовірність якої підтверджується QR-кодом, при реєстрації на порталі з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП).

СМС-інформування  – набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс надається  БЕЗКОШТОВНО.

Для підключення сервісу СМС-інформування необхідно звернутися до відділу обслуговування громадян Пенсійного фонду або активувати послугу в Особистому кабінеті Веб-порталу Пенсійного фонду України.

Зі свого Особистого кабінету громадяни – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати наступні електронні документи з QR-кодом з облікової картки РЗО:

- довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);

- довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій;

- витяг із Реєстру застрахованих осіб;

- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-7 та ОК-5);

- дані про трудовий та страховий стаж (Додаток 9);

- дані про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення);

- дані про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) в межах максимальної величини, яка враховується для розрахунку всіх соціальних виплат;

- дані про особливі умови праці;

- повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки застрахованої особи.

Перелічені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби тощо.

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду України.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можливо через Веб-портал Пенсійного фонду України в розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням:

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm.

Інструкція щодо отримання довідок з QR-кодом розміщена за посиланням: http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny

Варто зазначити, що з жовтня 2018 року на порталі функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.

Увійшовши в Кабінет за допомогою ЕЦП, платник може переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі  щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

Крім того, тут також містяться відомості щодо звітності зі сплати єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до своїх звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді, до якого за необхідності можна додати електронний файл. Відповідь теж надається в електронному вигляді, її можна переглянути у зручний час в Особистому кабінеті.

Для правильного розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності страхувальник має можливість самостійно отримувати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» своїх працівників (Додаток 9), а також щодо кожної застрахованої особи, яка перебуває з ним у трудових відносинах, є можливість сформувати форму ОК-7.

З огляду на оперативність та зручність Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) є оптимальним способом отримання інформації, дистанційного обслуговування фізичних та юридичних осіб без особистого звернення до територіальних органів Фонду.

Пенсійна служба краю вкотре закликає – будьте мобільними! Скористайтесь перевагами  сучасних послуг Пенсійного Фонду України уже зараз та заздалегідь дбайте про своє майбутнє.

 

 

 

Начальник Макарівського ВОГ                                               Наталія ЖИВАГА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *